mock up

stickers

kaarten

poster
Na een korte pitch kon Projekt C aan de slag met de nieuwe identiteit voor Singeldingen, een jaarlijks terugkerend evenement in het Heemraadspark in Rotterdam. Het is een initiatief voor en door buurtbewoners die een ontspannen buitenplek in de wijk maken.

De meeste projecten worden gewoon uitgevoerd, sommige gaan even in de koelkast en andere komen onderop een grote stapel. En soms kiest de opdrachtgever een andere partij. Hieronder een ode aan de werken die het daglicht niet gaan zien!

millipede lr

De eerste is een huisstijl voor Millipede. Het beeldmerk is een ster aan de horizon die bestaat uit de restruimte van de letter M. Het bedrijf zou als een duizenpoot opdrachtgevers assisteren bij het organiseren van events.

 

nazar

De tweede is de opzet voor een huisstijl voor Nazar. Een Nazar is een amulet in de vorm van een blauw oog, die volgens het Helleense volksgeloof zou beschermen tegen het boze oog, vandaar de prominente oogvorm in het beeldmerk.

 

NAS

De derde is de opzet voor de huisstijl voor de Nico Adriaans Stichting, afgekort NAS. Nas is een een opvang voor dak- en thuislozen. De hoofdvorm is een combinatie van de letters N, A en S en is tegelijk een huis.

 

qcatlr

De laatste tenslotte is het ontwerp van een redelijk uitgebreide website voor het Nederlandse verlichtingsbedrijf QCat. De site is erg overzichtelijk opgebouwd en er kan op elk moment tussen alle subcategorieƫn genavigeerd worden en de beheerder kan zelf makkelijk nieuwsberichten en content toevoegen en aanpassen. Ook deze staat helaas achterin de diepvries.

TUlr

Losse illustraties voor verschillende studierichtingen en faculteiten binnen de TU Delft.

75 years

banners TU

Jubileumlogo voor het 75 jarig bestaan van de faculteit Aerospace Engineering van de TU Delft.

instroom

Infographic voor de TU Delft over de instroom van internationale studenten in 2013.